A legfőbb kulcsszavakat fontos megtalálnunk, hisz azok nélkül nem lehet érdemlegesen keresőoptimalizálni. Ha már tudjuk, hogy mely kifejezésekre keresnek a célközönségeink, már sokkal egyszerűbb a dolgunk.
A kulcsszókutatás célja az, hogy egyértelmű képet kaphassunk arról, hogy az adott szolgáltatás, termék esetén milyen kifejezésekre keresnek rá. Ebből adódóan tudunk úgy keresőoptimalizálni, hogy ezeket figyelembe vesszük.
A kulcsszavak lényege, hogy a keresőmotorok (például Google) jobban megismerhessék a weboldalainkat, adjunk nekik egy irányadó utat. Ez lehet egyrészt szöveges tartalom, de lehetnek képek és videók is. Ezért is van az, hogy ha rákeresünk valamire, akkor valóban olyan találatokat kapunk.
A kulcsszavakat a legtöbb esetben 3 kategóriába soroljuk.
Az LSI ("Latent Semantic Indexing"), vagyis rejtett szemantikai indexelés azt jelenti, hogy olyan kulcsszavak összességét vesszük, amelyek jelentésükben szoros kapcsolatban állnak 1-1 tartalom elsődleges kulcsszavával.
Az LSI kulcsszavak nem pontosan ugyan azt jelentik, mint az elsődleges kulcsszó, tehát nem szinonímák, csupán ugyan abban a kontextusban szokás használni őket.
Ha szeretnéd megtalálni a weboldaladhoz tartozó legrelevánsabb kulcsszavak, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot. Ingyenes árajánlatot tudunk biztosítani számodra és csak akkor vállaljuk el a munkát, ha valóban tudunk segíteni számodra.
Nem ígérünk csodákat, de minden tapasztalatunkat és tudásunkat felhasználjuk, hogy kiválóan keresőoptimalizáljuk és gyorsítsuk a weboldalad!
Ingyenes árajánlatot kérek